onsdag 5 november 2014

Framsteg hos sjukgymnast

Ja det blev en tur till Kraftkällan i måndags istället :) Efter en dag på jobbet! Så skönt att kunna jobba på igen. Igår tog jag en cykeltur när jag kom hem. Det var trögt att komma ut efter en hektisk dag på jobbet. Det duggade och var kolsvart dessutom, men ut kom jag! Det blir långa dagar eftersom jag jobbar i Solna. Trafiken ställer ofta till det... I bästa fall åker jag till jobbet på en timme, men allt för ofta tar det 1,5 timme. Idag var jag snickare, istället för att stå på lager och packa paket. EMX Racing, som jag jobbar hos, bygger nya lokaler i Märsta. Det ska bli så himla skönt när flytten går dit :) Fram tills flytten kommer jag nog att få vara en snickare en hel del. Det är något som jag tycker är kul så det gör ingenting :) Det har blivit lite bakat på kvällarna också. Det uppskattas på jobbet :) Idag var jag även hos sjukgymnasten. Det är så skönt nu när sjukgymnasten ser så mycket positivare ut! Jag orkar nu i stort sett hålla positionen i övningarna. Det är ytterst lite jag tappar nu mot tidigare. Det som gäller för mig nu är att gå djupare i övningarna och pressa lite. I läget när knät blir vingligt är det dax att gå upp igen. Som sagt, riktigt skönt och jag får beröm istället för att se ett bekymrat ansikte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar