måndag 17 november 2014

Förberett

På morgonen idag var jag hos sjukgymnasten. Han la upp ett nytt träningsprogram åt mig och vissa övningar tuffade han till. Lårmuskeln blir allt tydligare och det är jäkligt positivt! För varje gång jag är hos sjukgymnasten gör jag framsteg sedan veckan innan, så himla skönt :) Nu när det går stabilt åt rätt håll är jag hos sjukgymnasten en gång i veckan och tränar själv utöver de. Tidigare när det gick så trögt var jag där tre gånger i veckan. Det är lite skillnad :) Jag frågade idag om det är långt bort innan jag får börja jogga på löpband. Det var inte riktigt aktuellt ännu, men det var inte allt för långt bort. Hemma är det förberett för den dagen :) Jag har städat undan i ett rum som inte har används till något mer än förvaring. Idag släpade vi in ett löpband i det rummet :) Till en början får jag bara jogga någon minut så då är det perfekt att kunna göra det hemma. Likaså får jag börja på löpband och jogga i uppförsbacke, att springa ute blir för hårt att börja med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar