fredag 28 november 2014

Almeco, Text & Dekor, Vianor, UKFAB

Det har varit en vecka med gasen i botten. Har inte varit allt för pigg, har känt mig hängig och haft huvudvärk till och från. Ett par kvällar i veckan har jag jobbat på bygget i Märsta. I onsdags var jag hos sjukgymnasten. I måndags och idag har jag varit på Kraftkällan och kört på med mina övningar. I torsdags ringde läkaren igen. Han hade väl inte så mycket att säga egentligen, han undrade mest hur det var med knät. Återigen, så länge det går framåt, vilket det gör, så är han nöjd. Om jag har vägarna förbi Göteborg någonting tycker han att jag ska titta in. Idag har jag varit på massage och plågat mina muskler. Mitt högra ben får vara med om mycket, inte nog med att man plågar det på gymmet ;) Shit vad ont det gör på sina ställen när hon knådar... Jag har även besökt några av mina sponsorer. Först var jag hos Almeco Svets & Kaross AB, www.almeco.se. Dem var till enormt stor hjälp när jag byggde om bussen! Jag var även hos Text & Dekor i Uppsala, www.text-dekor.se. Det är dem som så snyggt har dekalat min buss! Sedan fortsatte jag till Vianor i Uppsala, www.vianor.se. Dem hade givetvis fullt upp eftersom det är sista vardagen man får ha sommardäck. Har ni inte bytt däck på bilen ännu så rekommenderar jag er att åka dit, riktigt bra service! Jag var även till Uppsala Kommuns Fastighets AB, www.uppsalafastighets.se. I våras var jag i Gottsunda Centrums på deras årliga motordag. En mycket trevlig dag! Sist men inte minst besökte jag mina allra största sponsorer genom alla år jag har kört, mamma & pappa :) Nu har jag gottat ner mig i soffan! Bilden är från i somras. En av alla underbara kvällar på havet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar