söndag 16 november 2014

Vildsvin

Plötsligt händer de! Jag var ute och gick med hunden och plötsligt reagerar han på någonting och börjar dra som bara den. Till en början såg jag ingenting, men sen så kom ett vildsvin och sprang över vägen tio meter framför oss. Han hade bråttom över vägen och genom skogen bortåt. Han var riktigt snabb... Mitt hjärta började slå lite extra kan jag lova! Jag pratade i telefon när detta hände så vildsvinet lär ju ha hört oss på långt håll. Det var ju inte länge sen jag skrev om att de bökar lite varstans här i krokarna, men att jag aldrig hade sett något. Nu har det alltså hänt :) Det var inte mycket som stämde... Det var mitt på dagen i dagsljus och jag pratade i telefon. Trodde största chansen att få se dem var i mörkret om man var knäpptyst och dem inte fick vittringen av en...

Skickat från min iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar