torsdag 4 september 2014

Vinterpinnar :)

Jag var bara tvungen att unna mig ett par fotpinnar! ...trots att jag inte kan köra på ett tag till... Dessa tror jag är utmärkta till vintern när det är snö och is. Slipper jag halka runt på fotpinnarna när det har bildats en hel hög med is ovanpå! Tror även de fungerar utmärkt när det är skitigt ute. Helt klart rensar det bättre! Stadigt lär man stå också med dessa taggar :) Det är bra de så jag inte halkar ut med benet i onödan :) Idag gjorde jag premiären på mountainbiken! Jag var bara tvungen att testa om det fungerade :) Givetvis trampade jag lätt, precis som på motionscykeln, på asfalt utan nämnvärda backar. Viktigt att tänka sig för när man ska stanna. Det var riktigt härligt att få cykla lite ute och få frisk luft! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar