söndag 14 september 2014

Fin dag

Jag började min dag med att följa med Tim när han skulle köra motorcykel :) Tyson följde med han också och vi tog fyrhjulingen upp till banan. Det var riktigt varmt och skönt när vi satt och kollade på. Senare på eftermiddagen tog jag ett cykelpass. Innan jag drog iväg justerade jag sadeln något och det blev riktigt bra. Inte meningen att det ska ta emot att komma ut och cykla för att man sitter obekvämt... Turen blev lite kortare idag än igår. Igår blev det 2,4 mil och det var lite väl saftigt visade det sig efteråt. Benen var som spagetti, men så ska det vara för det är ett tecken på att man har tagit i ;) Det värsta var att det tog lite hårt på knät och jag fick lite mer värk. Därför blev det en kortare tur på mountainbiken idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar