onsdag 10 september 2014

Cykelservice

Idag var det dax för ett besök hos sjukgymnasten igen. Började i vanlig ordning med strömmen. Övningarna sedan gick ytterligare något bättre än senast. Jag kommer något djupare för var gång. När jag ändå var inne i stan och for tog jag med mig min mountainbike. Växlarna har trasslat för mig så den behövde lite service. Dem tog hand om den på en gång. Efter en stund säger killen att han inte får till det bättre och att jag får testa om det är som jag vill ha det. Jag tar en liten repa utanför och det verkar fungera precis som det ska. Då går jag in och säger de. Det var ju bra tyckte han och fortsatte med det han höll på med. Jag ville ju betala för mig! Men han ville inte ha något... Så jag tackade så väldigt mycket för hjälpen och åkte därifrån. Snacka om snopet :) Det var ju ändå en av de större sportbutikerna i Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar