lördag 13 september 2014

På rätt väg!

Det har ju gått trögt för mig att få lårmuskeln att jobba samt att smärtan har hindrat mig i mina övningar. Igår var jag hos sjukgymnasten igen. Den här gången sa han verkligen att det börjar hända grejer! Jag klarar övningarna allt bättre :) Han sa att nu kan han vara ärlig och säga att det såg bedrövligt ut för en månad sedan, men att det inte var så konstigt eftersom smärtan har satt stopp. Jag känner själv framstegen och som jag skrev för inte så länge sedan blir det framsteg varje träningspass nu. Skönt att det äntligen har släppt lite grann!!! Givetvis är det en lång väg tillbaka fortfarande, men det är lättare att kämpa sig framåt när man får höra lite positivt :) Efteråt var jag på massage. Det såg också mycket bättre ut den här gången. Jag var spänd i rumpan igen och utsida lår. Det är lätt att glömma den friska sidan, men den får ju jobba mycket mer nu, så i vänster vad var jag också spänd.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar