lördag 27 september 2014

Speedway GP

Det var min tredje gång som jag var på speedway ikväll. Första gången var jag med Nordea i Hallstavik på en seriematch. Andra gången var i Motala förra året. Då följde jag med Torbjörn på Hejla Skärteknik på en seriematch. Den gången guidade han runt mig i depån och jag fick träffa Greg Hancock och Chris Holder för första gången. Båda gångerna tyckte jag att det var riktigt kul och spännande att titta på när man hängde med i poängställningen. Att sedan sitta i Friends Arena och få se ett GP live slår ju ännu högre! Jag blir så inne i det :) Hampel var en klass för sig ikväll med maximala poäng, men kul att se att Hancock var tillbaka efter sin skada och tog en fin andraplats. Jag kommer garanterat gå på fler SGP tävlingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar