tisdag 30 september 2014

Min 3åring :)

Det blev ett andra pass igår med den nya sadeln. Nu vart lutningen något fel åt andra hållet istället, så bara justera om igen :) Idag var jag hos sjukgymnasten. Jag berättade att jag fick ordentlig träningsvärk efter förra gången och det såg han som riktigt positivt! Övningarna såg betydligt stabilare ut idag och jag fick till och med lägga till vikt när jag skulle gå ner i knäböj :) Jag blir så glad av framsteg! Idag fick jag ett sms av Agria "Hej, vi ser att TYSON fyller år idag, vi önskar er en härlig dag tillsammans! Hälsningar Agria Djurförsäkring". Tänk vad tiden går fort, han blir hela tre år idag! Tre hela år har han berikat mitt liv :) Gillar bilden när han sover på dammsugaren. Dammsugaren som han är väldigt skeptisk till när den är igång... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar