söndag 31 augusti 2014

SM cross i Årsunda

I fredags kväll hade jag ordentligt ont i knät. Jag hade under dagen varit i full gång med bland annat ett besök hos sjukgymnasten. Efter att jag började med mer styrka i träningen har jag stelnat till mycket mer när jag sitter still en stund. Ibland tar det en stund innan jag kommer igång och kan gå, om jag har suttit still lite längre. Igår var det givetvis en tur på den kära motionscykeln :) Och på kvällen åt jag för mig årets första kräftor, gott! Idag tog jag en tur upp till Årsunda för att kika lite på SM-cross. Sedan jag slutade tävla i cross har jag försökt komma iväg och kika på en SM-deltävling om året. Det här året blev det Årsunda :) Det räckte med en halv dag för knät. Kul att en av Team Green Kawasakis förare tog 2:a platsen totalt för dagen i MX1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar