torsdag 14 augusti 2014

Sjukgymnast

Igår var det dax igen för ett besök hos sjukgymnasten och äntligen fick jag lite glada besked därifrån. Svullnaden ovanför knäskålen har försvunnit något vilket resulterar i att knäskålen framträder tydligare. Efter strömmen fick jag ut benet mer i sträck än tidigare. Övningarna klarade jag bättre och kan nu trycka på med mer styrka så jag blir trött i musklerna efter träningen. Jag har fortfarande svårt att koppla in lårmuskeln, men nu ser vi i alla fall ett tecken på att det händer något. Det är tydligen kopplingen mellan muskeln och huvudet som inte riktigt fungerar ännu. På tisdag ska jag dit igen så tills dess är det bara nöta på med övningarna hemma. Idag har jag cyklat en halvtimme på motionscykeln. Tyson får rastas med fyrhjulingen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar