måndag 4 augusti 2014

Roslagsloppet

Jag har haft en helt fantastisk helg med goda vänner ute på Gräsö Camping. Det har varit båtveckan i Öregrund (som varje år denna vecka) och i lördags kördes båttävlingen Roslagsloppet. Under Roslagsloppet åkte vid båt och följde tävlingen på nära håll. Givetvis grillade vi på kvällen :) Mitt i allt detta körde jag mina böj och sträck övningar :) Och igår kväll när jag kom hem åkte jag direkt till Kraftkällan för att sätta mig på motionscykeln och köra igenom mitt program med andra knäövningar. Idag har jag varit på ett besök hos sjukgymnasten igen. Först körde vi strömmen innan 10 minuters uppvärmning på motionscykel. Idag var första antydan på att min lårmuskel jobbade!! Underbart :) Så idag gick vi på lite hårdare med nya övningar, mer styrkeövningar :) Ett steg åt rätt riktning! Fick förvarningen att jag kunde känna mig trött i benet i morgon... Hann även med en tur till Fjällnora idag och bada med mitt gudbarn Linnea och hennes lillebror, mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar