tisdag 22 april 2014

Ta bort stygn

Trots att jag inte har jobbat idag har det varit fullt upp. Först ett läkarbesök på förmiddagen. Sen en härlig cykeltur i Uppsala. Hann handla lite mat innan det var dax för ett besök hos vårdcentralen i Flogsta för att ta bort stygnen. Distriktssköterskan sa att det såg fint ut, inga irriterade sår. Ena ärret glipade något så det ska jag tejpa i två till tre veckor så det läker ihop ordentligt. Tydligen var det rätt vanligt att det kunde bli så ovanför knäskålen på grund av musklerna där. Väl hemma igen hade jag tid för en telefonintervju. Det var radio P4 Uppland som gjorde intervjun inför morgondagens motortema på förmiddagen. Dem ville att jag skulle komma in till dem i morgon förmiddag för en direktintervju, men jag kunde inte de så då gjorde dem telefonintervjun istället. Dem ville höra hur det ser ut inför VMet på hemmaplan i början på juni. Är ni nyfikna så är det bara slå på P4 Uppland i morgon förmiddag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar