onsdag 9 april 2014

Svullet

Jag var rysligt trött igår kväll och somnade som en stock när jag väl gick och la mig. Hela natten fick jag sova utan någon nämnvärd värk. En gång vaknade jag och då var det dax enligt klockan för smärtstillande igen. Idag har jag varit lite mer svullen i knät. Det är riktigt svårt att hålla sig lugn som jag måste försöka vara den första veckan för svullnadens skull. Det känns ju så pass bra att jag vill hålla mig sysselsatt, men det kommer ju tyvärr efteråt. Idag kom Ingela och Amelie förbi och tog med mig in till stan på lunch. Bara en sådan tripp tar på krafterna och ögonen är bra tunga nu. Jag tror det är alla tabletter jag är tvungen att knapra i mig som gör att jag blir så himla trött på kvällarna efter en hel dag. Det gäller att passa på att roa sig med lite annat nu när jag inte kan köra hoj, så i måndags var jag på bio med killarna på bilden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar