fredag 18 april 2014

GLAD PÅSK!

Hoppas ni alla har en mysig påskhelg :) Jag började min långfredag inne i stan. Först en tur till Apoteket och köpa nya plåster till operationssåren. Såren ska täckas tills stygnen ska tas bort, men de hade börjat lossna så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dem sa åt mig att byta ut dem. Jag passade även på att handla lite i mataffären innan jag tog ett pass på Kraftkällan. Högerbenet är fortfarande väldigt darrigt när jag tar i, men det kändes bättre den här gången. Igår hade jag en liten svacka, hade ont i knät hela dagen. Jag tror att jag hade varit igång allt för mycket utan att känna efter att knät behövde vila. Idag hade jag inte lika ont, men jag har känt mindre tidigare. Det gäller verkligen att lyssna på kroppen, men det är riktigt svårt när man vill så mycket. Idag har även Tyson fått röra sig mycket. Två långa springturer bredvid fyrhjulingen. Dagen avslutades med grillning ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar