lördag 1 mars 2014

Kiropraktor.se

Igår blev det en tidig morgon för min del så jag hann både köra en timme hoj och besöka www.kiropraktor.se innan jobbet. Det regnade kvällen innan så det var lite smackigt på ytan och givetvis var det fortfarande lite vattensamlingar, men det blev ett bra pass bland stenarna. Efter en snabb dusch for jag vidare till stan för att kolla ryggen. Jag har haft ont i den till och från under en tid så jag ville gärna kolla upp den innan jag drar till Spanien. Det var bra att jag gjorde det, ryggraden var låst på tre olika ställen. Inte konstigt att jag har haft ont.. :) Så det får bli ett besök i nästa vecka också och se så det inte hamnat i fel läge igen. Med mig därifrån fick jag produkter som jag kan fylla på min skadeväska med, så den är komplett. Givetvis fick jag med mig min favorit tejp därifrån också :) Grymt bra för att förhindra skavsår! Tack Mange!! Efter justeringarna i ryggen blev det ett snabbt besök hos Text & Dekor och lämna några loggor innan jag for till jobbet. På eftermiddagen började jag känna mig hängig. När jag hade ont i magen, var illamående, hade ont i huvudet och kände mig jätteklen valde jag att kasta in handduken och åka hem. Det kom så snabbt! Kände ingenting på förmiddagen. Jag landade på soffan direkt innanför dörren och gick mellan soffan och badrummet resten av kvällen :( Efter att inte ha ätit på ett dygn nu känner jag mig fruktansvärt klen. Jag har fortfarande ont i magen när jag försöker äta eller dricka något, men nu får jag i alla fall behålla det :) Jag skulle egentligen ha åkt hoj idag, men det ser ut att bli en ofrivillig hojfri helg... Tur för mig att det inte blev någon Östra Open deltävling idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar