torsdag 13 mars 2014

Ullis & Anders

Vilka underbara människor! Igår kväll kom dem över till mig med två stora fulla kylväskor med matlådor till resan :) Helt otroligt vilka fantastiska vänner jag har :) Idag har jag gjort en sista justering i ryggen hos www.kiropraktor.se. Det såg mycket bättre ut denna gång så det var bara på ett ställe det behövdes göra en mindre justering, skönt :) Ikväll har jag varit hos min bror och myst med hans en månader gamla bebis. Det var ett måste nu när jag ska vara borta nästan fyra veckor :) När jag kom hem därifrån står både hojen och bussen nytvättad!!! Sååå himla skönt, TACK!! Resten av kvällens timmar gick åt ändå. Hojen har fått lite ny olja och luftfiltren är tvättade och inoljade. Mycket att tänka på, har fått in en hel del andra prylar i bussen också. I morgon ska husvagnen städas och packas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar