fredag 28 februari 2014

Vianor

Igår for jag runt överallt på en massa ärenden :) Först var jag till Stockholm hos Kawasaki och hämtade ett tält som jag ska ha med mig till Spanien. Sen vidare på ett besök hos EMX. Tillbaka i Uppsala var jag till Text & Dekor och lämnade en skiss på bussen för det är dax att dekala om den :) Väl klar där var jag till Vianor och lämnade mina sommarhjul. Till resan får jag nya fina däck! Efter några timmars jobb var det bara att sätta på sig springskorna när jag kom hem. Det hann bli mörkt ute innan jag och Tyson kom iväg så det fick bli med pannlampa. Vid ett tillfälle brakade det till ordentligt i skogen bredvid oss så både jag och hunden hoppade högt. Inte lätt att vara rädd för vildsvin heller... :) Har än så länge bara sett en massa spår och hoppas att det fortsätter så! Tror i alla fall det blev min snabbaste tid på den rundan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar