söndag 23 mars 2014

Endurokörning

Det blev ingen ny bana idag, men det gör ingenting för vi körde uppe i bergen igen. Ett fantastiskt fint ställe med otroligt mycket möjligheter. Vi körde bara enduro denna gång. En hel del på tid och däremellan tittade vi på olika partier på banan. Givetvis var ett parti den svåraste uppförsbacken och bara den backen ner och upp tog vi också tid på. På hela enduroprovet körde jag snabbare för varje nytt varv jag körde på tid, så det tog sig allt mer. Jag var lite seg på förmiddagen men efter lunch kändes det bättre. Vi justerade även fjädringen efter lunch och då kapade jag tiden med hela 14 sekunder. Det varvet gjorde jag inga misstag i backarna med rötter och det flöt på hela tiden. Till i morgon har vi också gjort lite justeringar som jag ska testa. Då kör vi på samma bana som igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar