söndag 30 oktober 2011

S1 i helgen

I helgen har det varit två dagars körning ute på S1 i Enköping. Igår drog dem ihop så vi hade gemensam Gotlands-träning med tidtagning. Det blev ett riktigt ordentligt pass då jag tillsammans med ett par andra låg och fightades som sjutton. Jag var före i starten och låg först i drygt ett varv. Jag bromsade stopp och dem smet förbi. Sedan låg jag i bakhjulet på dem tills någon av dem gjorde en miss. Så där fortsatte det tills dem rullade in och troligtvis var det tankstopp för deras del. Då märkte jag hur himla trött jag var... =) Var helt färdig när jag kom i mål! Det var riktigt roligt att vi var så jämna, ingen ville ju hamna på efterkälken.

Idag blev det också ett pass på S1. Tyvärr började jag med att köra omkull vilket resulterade i ett ömmande knä och en gnolande axel. Styret blev snett så när jag kommit på fötter fick jag köra mot ett träd och justera det. Sen var det bara att rulla vidare! När jag kom hem insåg jag att knät var lite svullet vid min gamla meniskskada, så nu är det lindat. Det blir en tur till kiroprator Magnus Eriksson i morgon. Nedan är några bilder från idag som är tagna av Matilda Thorell =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar