tisdag 1 november 2011

Kiropraktorbesök

Fröken Jönsson har ingen flyt just nu. Vurpan i söndags resulterade i en klämd menisk och ledband =( Det viktiga för min del nu fram till i helgen om jag ska klara av att köra GGN är att få ner svullnaden så gott det går. Foten i högläge (igen!), linda knät och smörja på voltarensalva är det som gäller i ett par dagar. Dock lite svårt att ha foten i högläge på jobbet... =) Så ingen aktivitet för min del denna vecka. Första natten fick jag inte mycket sömn, det bara gnola och dunka i knät, men det känns att det redan är på bättringsvägen så jag håller tummarna för en start på lördag. Kiropraktor Magnus Eriksson här i Uppsala sa åt mig att ha fötterna på fotpinnarna om jag ska åka! =) Känna av det kommer jag att göra i sex veckor säger han... Jag har en gammal skada på menisken så känns det inte bättre om ett tag tycker han att jag skulle kolla upp det ingen hos ortopeden. Men som sagt, jag hoppas det känns okej på lördag, både med knät och tån!! =) Storlek 43 fungerar ganska bra faktiskt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar