lördag 15 oktober 2011

Storstövlar på

Idag var det min tur att stå i depån en hel dag och serva lite. Riktigt kallt var det och jag fick låna ett par gummistövlar av Krippe som var några storlekar för stora så min lilltå skulle få plats. Trots raggsockor så var jag kall med det samma så då fick jag låna brorsans kängor. Det kändes varmare, men jag har inte fått tillbaka värmen än trots att jag har varit hemma ett tag =) Det får strax bli en varm dusch så jag tinar upp lite! Det böts några glasögon idag annars var det endast tankning jag kunde hjälpa till med. Krippe tog en seger i korta tävlingen, brorsan låg i stor ledning i långa tävlingen när han tyvärr fick lov att bryta och Anders Fahlen tog sig runt alla tre timmarna (placeringen vet jag ej).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar