onsdag 5 oktober 2011

Fler bilder

 Startrampen första dagen. Lagom nervös =)

 Bakom ligger en stor kyrka.
Tänk att ha en endurostart utanför Domkyrkan!

 Snart i mål, men först har jag mina 15 minuter att serva hojen på.

 Full fart i teamet!
Anders tankar, Krippe kollar över hojen och jag kränger däck

 Är man inte stark får man använda hela sin kroppstyngd till hjälp =)

 Snart är ett nytt däck på!

 En 3:e plats blev det på lördagen!
Det var publik så långt man kunde se =)


 Jag med blommor och bucklan för 3:e platsen

 Jag på väg till startrampen i söndags

 Jag rullar av startrampen i söndags

 Bakom startrampen har vi kyrkan!

 Jag på väg in i mål i söndags

 Jag ställer ifrån mig hojen i Parc farme

 I mål i söndags! En 5:e plats blev det då

Innan vi startade resan hemåt blev det middag tillsammans hela gänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar