fredag 21 oktober 2011

Fredag

Idag blev det ett pass på Kraftkällan igen! Svårt med konditionsträning när man inte kan gå ordentligt ens, men crosstrainern fungerar bra. Utan skor givetvis =) Nedan är några bilder från de jag har varit med om sista veckan.
 Hmm, undrar när denna ska bli bra!? Ser dock lite bättre ut nu...

 Det har blivit några spel på telefon under kvällarna...
Var ju tvungen att ta denna bild eftersom jag vann så stort! ;)

 I Globen i söndags innan konserten började

 Britney Spears på scen

 Ni förstår vad tråkigt jag har när jag till och med provar glasögon...
Vad tycks? ;)

Mys med kissen i soffan med foten i högläge.
Vart tillsagd om det igår eftersom det dunkar i tån.

Så mycket mer roligt än det här har jag inte varit med om under sista veckan. Längtar så tills jag får lufta hojen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar