torsdag 20 oktober 2011

Sjukvårdsupplysningen

Det har inte känts någe bra i tån sen i helgen så jag bestämde mig för att ringa sjukvårdsupplysningen idag. Sjuksköterskan lät förvånad över att läkarn sagt att jag skulle vara springklar efter fem dagar. Dem brukade säga att det tar minst två veckor innan det känns skapligt okej. Det förklarar ju varför jag fortfarande har så pass ont som jag har! Efter de träffade jag en läkare som tittade på min tå. Att jag har ondare igen är troligtvis för att det är svullet och trycker under skinnet. Dem gjorde ju hål på nageln i tisdags och släppte på trycket, men nu är hålet inte öppet längre och vätskan ligger kvar under nageln. Ett benbrott tar sex veckor förklarade han och att det börjar mjukna ihop efter cirka 10-14 dagar. Jag kommer att ha ont länge till förklarade han =( Det ser ju inte så ljust ut inför GGN precis =( Jag har dock inte gett upp hoppet än! Jag får väl börja med att testa med en större stövel =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar