onsdag 18 februari 2015

Nytt träningsprogram

Jag missade min tid hos sjukgymnasten i måndags eftersom jag inte hade hunnit återhämtat mig efter magsjukan. Idag fick jag en ny tid och vi gick igenom ett helt nytt träningsprogram. Det blev ett betydligt tuffare program. Jag vaknade med ordentlig träningsvärk efter gårdagens träning, så det känns riktigt ordentligt nu :) Igår var jag på gymmet och körde igenom mina knäövningar. När jag nästan var klar med mitt träningsprogram kom det fram en tjej och tyckte jag körde tuffa övningar. Hon berättade att hon tjuvtittat lite på mig medan jag tränade och att hon skulle testa på några av övningarna. I många av övningarna jobbar jag med både styrka och balans och hon menade på att det måste vara bra för bålen. Hon kunde inte tyda att det var just knärehab jag sysslade med. Kul att hon kom fram och berättade det :) Men som sagt, idag blev det ännu tuffare övningar ;) Ikväll blev det lite tid i garaget. På mitt styre hängde en tvåa när jag kom ut... Hmm, undrar vad grannen menade med det?! Konstigt att han inte vågar möta mig i spåret, men gärna talar om att han skulle vara före mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar