lördag 21 februari 2015

KM

Idag blev det en tur till Enköping för att köra en deltävling i klubbmästerskapet. Jag hade föreställt mig ett riktigt skitigt och blött race, men det var finare än vad jag hade trott. Givetvis var det blött, men det var fortfarande mycket is och hårt i backen. Det var egentligen bara på ett ställe det blev riktigt skitigt. Spårigt vart det på sina håll och en del fula slag, men i det stora hela klart godkänt :) Två timmar i sträck körde vi. Efter halva tiden var jag in och tankade. Jag hade ingen med mig idag, så det dök upp två stycken som hjälpte mig när dem såg att jag var själv. Tack snälla för hjälpen! :) Jag bytte även handskar för dem var blöta. Efter två timmar gick jag i mål. Jag hade helt glömt att ladda transpondern och kom på det vid frukostbordet. Satte den på laddning i bussen på väg till Enköping. Bevisligen hann den ladda så pass mycket att jag fick mina tider registrerade :) Typiskt när jag tittade i resultatlistan och såg min sponsor MC-uthyrning på placeringen precis framför mig.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar