söndag 15 februari 2015

Magsjuk

Ja den här helgen blev ju inte riktigt som planerat.. Jag har känt mig lite underlig i veckan, vaknat med täppt näsa och ont i halsen. I fredags var jag och handlade efter jobbet och blev alldeles andfådd av att dra kundvagnen. Jag hade en massagetid som jag var på vid tre. När jag kom hem därifrån somnade jag på soffan och var helt utslagen. Jag fick i mig lite kvällsmat och var ute med hunden på promenad. När jag kom tillbaka vid halv nio sved det ordentligt i magen. Sen låg jag i sängen och bara vred och vände på mig tills det var dax att rusa på toa. Sen sprang jag mellan toan och sängen resten av natten :( Allt stod packat och klart. Kläderna stod i hallen, bussen var framkörd och transpondern satt på plats. Igår skulle jag ha varit i Botkyrka och kört Östra Open. Jag hade verkligen sett fram emot den tävlingen. Vi har racat där förut när det har varit riktigt fint. Istället låg jag på soffan precis hela dan, sov större delen av tiden. Så fort jag försökte få i mig något protesterade magen. På eftermiddagen blev jag servad med tabletter mot diarré då började magen hämta sig. Jag fick i mig lite vätska och ett par skorpor. Jag skulle även ha varit hos brorsans minsting som fyllde ett år igår. Det blev med andra ord en mysig alla hjärtans dag igår! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar