söndag 11 januari 2015

Östra Open Lunda

Det såg ut att bli ett blött race när man kollade vädret veckan innan tävlingen igår. I torsdags spöregnade det och jag trodde nästan att det inte skulle bli något... Men det hann frysa på och var hela 10 minus grader när jag klev ur sängen. Och vilken tävling det blev, helt suverän bana! Brett och fint, gick en aningen fort bitvis :) Lite klurigt på sina håll när det allt eftersom blev hålor med trottoarkanter samt att det gick hål på isar. För min del är det samma status som förra helgen. Jag är fortfarande rädd om mitt knä och det kommer sitta i länge. Har haft lite ondare i veckan, till och med så dem påpekade det på jobbet att jag haltade mer igen, men det kändes mycket bättre i fredags. Man får ta det dag för dag hur man lägger upp träningen och om det blir tävling på helgen. Det finns alltid en grundplan, men i slutändan är det knät som bestämmer! Foto: Peter Viberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar