onsdag 28 januari 2015

Iskalla fötter

Det regnade till jobbet och regnade på väg till S1 i Enköping... Väl framme på S1 var det uppehåll, men det droppade bra från de stora tallarna som täckte parkeringen. I och med regnet vart det riktigt slirigt och jäkligt. Givetvis även väldigt blött! Jag skulle ju som sagt träffa Enköpings Posten på S1. Dem ville inte bara fota, så dem filmade också. Detta ska läggas ut på deras webb TV i nästa vecka, så håll utkik :) Jag kommer även att lägga ut det här. Får ni se en bambi på hal is ;) Som sagt, det var inte lättkört... Så typiskt när det har varit så fint fram tills idag. Jag passade på att träna efteråt när jag ändå var utrustad och klar :) Det gick jättebra när man höll sig i spåret, men det var lätt att skära ur spår. Stövlarna dränktes direkt av vattnet som forsade över en... :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar