tisdag 13 januari 2015

Ömma muskler

Eftersom jag märkte så stor skillnad, till det bättre, efter massagen hos sjukgymnasten senast, så knådade han musklerna i benet idag igen. Efter förra gången, när musklerna slappnade av, fick jag en helt annan flexibilitet i knät och kunde få ut benet i sträck. Det var en fantastisk känsla som jag var tillbaka till efter massagen idag :) I och med det kommer jag få hjälp att knåda ut musklerna regelbundet framöver och hoppas att jag till slut kan få benet i sträckt läge när som helst. Det är ingen behaglig halvtimme, gör vansinnigt ont i vissa muskler, men det gör susen :) När jag lägger mig på bänken får jag inte benet i sträck och det gör ont, efter får jag benet i sträck och smärtan är så gott som borta!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar