torsdag 16 januari 2014

Fjädrar

Det har varit två tunga dagar för min del. Jag har haft riktigt ont i magen. Det börjar kännas lite bättre nu som tur är. Har haft några timmars pyssel i garaget ikväll. Peter Viberg har hjälpt mig byta fjäder i gaffelbenet och i bakstötdämparen, tack för de :) Hade en allt för hård fjädring i Eskilstuna förra helgen. Peter tyckte knappt den rörde sig ens i hoppen :) Fjädringen var helt original, men nu sitter det rätt fjädrar i för min vikt. Tanken var att jag skulle hinna testa det i veckan, men jag har legat på soffan istället i fosterställning. Jag hoppas det blir bra ändå :) Har även fått på fräschare däck. Saknades en och en annan dubb i det gamla bakdäcket och i framdäcket låg dubbarna ner. Transpondern ligger på laddning, så nu är det bara hoppas allt är okej :) Bilden är från min och Tysons förmiddagspromenad. Har varit riktigt fint ute idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar