lördag 25 januari 2014

Östra Open Rörken

Åter en härlig endurodag! Även denna gång en riktigt fin och varierad bana. Bitvis gick det fort och var lättåkt och bitvis bökigt. Vi körde fyra varv denna gång och banan var betydligt längre än vad den har varit de två tidigare gångerna. Det resulterade även i att vi fick en längre körtid än tidigare och det gillas. Lite typiskt just denna gång då jag har haft ont i halsen i några dagar, men det gick ju bra ändå :) Det blev en vinst i damklassen med drygt tre minuter och en fjärdeplats i alla motionsklasser, en sekund upp till tredje :) Samma kille var fem sekunder före mig i Botkyrka och jag var tio sekunder före i Eskilstuna. Riktigt kul att dra med dessa för det är så otroligt jämt emellanåt! Och dem gör ju allt för att inte bli ifrånkörda.. ;) Bilden är tagen direkt efter målgång, med mig på bilden har jag "teamchefen" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar