torsdag 30 januari 2014

Öhlins

Igår efter jobbet blev det premiärturen på nya hojen! Lycklig, lyckligare, lyckligast :)) Det blev en lugn tur med pannlampa eftersom kroppen fortfarande känner av förkylningen. Riktigt skönt att få komma igång på den och att jag kan ställa in allt efter mig :) Jag började även denna dag med ett lugnare pass på hojen så att man kan kontrolldra lite skruvar och ekrar. Efteråt tog jag en tur till Öhlins i Upplands Väsby och hämtade upp lite prylar. Efter helgen ska det monteras på hojen :)) Raka spåret från Öhlins åkte jag för en timmes massage. Det tar sig! Första gången var hemsk, gjorde ont överallt, men nu börjar det ordna upp sig :) Nu har jag precis varit ute och gått med hunden. En dusch på det här så är denna dag till enda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar