lördag 4 januari 2014

Regn hela dagen!

Det blev ett blött äventyr idag :) Det regnade hela tiden så väl tillbaka vid bilen var jag blöt rakt igenom alla kläder. Men det var rolig åkning idag! Och jobbigt! Väldigt djupa stalp på sina håll :) Jag är fortfarande öm på höger sida av huvudet där hjälmen slog i och i axlarna sen vurpan i förrgår, men det var ingen fara att köra. Tog det lite lugnt igår bara, för då var jag rätt stel på morgonen. När det inte blev någon körning igår passade jag på att hälsa på Axel. Givetvis visade han mig sitt rum och vi spelade TV-spel. Jag lyckades vinna några gånger, men sista matchen fick jag storstryk, som Axel själv skulle ha sagt :) Bilden är från Six-days i Italien i höstas. Det är ett av minna bästa minnen från året när han springer och möter mig och ger mig en stor kram när jag vann ena tävlingsdagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar