tisdag 6 november 2012

Kul att tvätta...

...eller nåt! Nu är det i alla fall överstökat =) Biken är hyffsat ren, tog bara en timme att tvätta den hyffsat ren ;) Nu behöver den bara lite omplåstring sen helgens gyttjebad! Sidopanelen ligger nog kvar på banan och kylarvingen hänger i de sista trådarna. Sadeln fick stryk den med. Efter vurpan hade jag stora problem att växla uppåt. Jag hoppas det bara är skit som kilat fast där emellan, annars finns risken att jag måste byta växelaxeln... Så kan det gå! Det är så otroligt mycket folk ute på banan samtidigt så det är konstigt att det inte händer mer. Vi tre som tog pallplasterna i damklassen i helgen önskar att det blir någon ändring till nästa år. Kanske att vi får starta tillsammans med eliten på eftermiddagen istället. Dem är betydligt färre och det skulle innebära att vi kunde ligga och köra mer i vårt eget tempo och slippa köra om hela tiden. En enda gång fick jag en fri raka på drygt tre timmars körning. Det blir lite tokigt. Damklassen anses ju vara en tävlingsklass och ingen motionsklass. Jag vet inte, men det är ett allternativ vi diskuterade.

 Före tvättning.
Bussen fick sig en tvättning på en gång.

Det blev en haltandes promenad i morse.
Det ser ännu värre ut nu, men tack och lov känns det lite bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar