fredag 23 november 2012

Almeco

Jag är ingen morgonmänniska precis, har riktigt jobbigt på mornarna när jag måste slita mig från min varma säng =) I morse ställde jag klockan lite extra tidigt (för att vara mig) för jag hade lite att fixa med innan jag skulle vara på jobbet. Tro det eller ej,  men då vaknar jag innan klockan, så det var inga problem alls att kliva upp =) Efter en smörgås tog jag med Tyson på en liten joggingrunda igen. Denna gång gick det lite bättre och jag hade inte lika ont. Efter det blev det en tur ut till Almeco i Forkarby. Där hämtade jag mattan som jag ska klä bussen invändigt med, förhoppningsvis i helgen. Måste bara hitta någon som kan assistera lite. Tror att det blir svårt annars =)

Igår åkte jag som sagt med Ullis i lastbilen. För första gången i mitt liv fick jag testa att köra ett sånt där stort ekipage! Endast 24 meter... Bussen kändes pytteliten när jag satte mig i den och skulle åka hem =)
Trevlig helg allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar