lördag 17 november 2012

Bussbygge

Shit vad jag har varit i full gång idag! =) Tog lite sovmorgon, men från tio gick det i 180 fram till åtta ikväll. Visst käkade jag ett par gånger under den tiden också =) Det är bussen som har legat i fokus idag, det var på tiden... Sedan jag fick in sätena, precis innan första VM-deltävlingen i år, har det rullat på med hojåkningen hela tiden så jag har inte riktigt hunnit fixa det sista. Idag fick jag upp plåten som täcker kablarna, drog även rör där bakom till högtalare i bak. Efter vi fick ut väggen bakom sätena i fram blev det hål som måste täckas med skivor. Det har tagit en jäkla tid att få till de. Nu är allt klart för att kläs in i tyg! Så jäkla skönt!

Har även fått upp plåten i bak som täcker kablarna. Har även förstärkt hyllplanen i bak. Jag har under året packat så mycket på hyllorna så de har sviktat, nu tror jag det problemet är löst =) Så härnäst väntar lite färg på hyllplanen.

 Snacka om skillnad det blev bara av att få upp plåten, nu slipper jag se alla lösa kablar och slangar =)

Detta har tagit flera timmar för mig att fixa på bägge sidor... Jäkla bök och inget jag brukar hålla på med i vanliga fall... Med matta på det här kommer det nog bli bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar