fredag 16 november 2012

Garagekväll

Jag har röjt en massa på jobbet på förmiddagarna denna vecka och igår när jag kom hem fanns det mer städ-energi, så efter middagen gick jag ut och städade för fullt! När allt låg på sin plats och det var rent och snyggt fick jag energi till att fixa hojen sedan GGN. Så nu är det både städat och hojen är träningsklar =) Så skönt =) Nu blev man ju sugen på att ta en repa =) Dock känns inte benet okej =( Förstår inte vad jag har lyckats med denna höst. Först högerbenet med blödning i benhinnan (som jag fortfarande känner av) och nu vänsterbenet. Börjar se okej ut på vänsterbenet men jag är alldeles stenhård där jag fick lårkakan så det är väl levrat blod, inte bra... Jag vaknar flera gånger på nätterna av att det värker i hela benet =( Så även om jag är sugen på att åka ska jag nog se till att läka ordentligt först! Läkningstiden tar längre tid om man inte kan hålla sig lugn har jag hört... Kanske ska lyssna på de för en gångs skull... =)

 Gargekväll hela kvällen! Min pärla behövde pysslas om lite efter GGN. Bland annat var gasen full med sand.

 Sidopanlen ligger nog kvar någonstans på myren... Här har jag fått på ny sidopanel med ny bakgrundsplast från HG-stickers!

 När jag ändå var i full fart så laddade jag mina batterier till hjälmlampan. Även batterierna till fotsulorna behövdes laddas.

 Jag hann till och med se en film innan jag somnade som en stock =)

Tacksamt att tvätta bussen den här årstiden!! Krippe tvättade min buss i morse, en halvtimme senare (två mil) såg den ut så här.... Inte kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar