tisdag 24 april 2012

TILL SALU

Nu ska pärlan säljas, en GasGas EC 300 2011. Vid intresse kan ni slå mig en signal på 0730-504155 eller komma in i butiken Da Silva Racing där den står till försäljning =)



Det har varit lite dåligt med skrivande sista dagarna, men jag har haft tusen projekt känns det som. Massa som måste fixas. I lördags körde jag först klubbens första deltävling i Motionscupen. Tävlingen kördes på S1 på jordsidan, det blev ett skitigt äventyr =) Ett slitet FIM-bakdäck gjorde inte saken bättre =) Men det var kul! Mindre kul att ta rätt på allt efter tävlingen... ;) Krippe tvättade hojarna och jag fick ta kläder och utrustning så det gick ganska smidigt ändå. Sen på kvällen fixade vi hojen som ska säljas. Tvättade den, putsade, bytte olja med mera. Vi hann även med att få beläggen bytta på bilen samt få på sommarhjulen. Vi höll på ute och i garaget precis hela tiden sen vi kom hem från tävlingen och kom inte in förrän halv tolv = en trött Jessica.

I söndags var det också full fart. Putsade det sista på hojen som ska säljas. Handlade olja till bilen och böt den. Lämnade bussen hos Almeco. Sent på eftermiddagen hann vi med ett pass på hojen också =) Vilket resulterade i att vi hade massa att ta rätt på när vi kom hem på kvällen igen, denna jäkla lera... =) Som ni hör blev det åter en sen kväll!

Igår efter jobbet var jag först ut till min teamkompis Johan Gustafsson och hämtade lite grejer. Sen handla mat och vidare hem och bygga en hundkoja. Mycket att tänka på! Hunden lär ju ha någonstans att vara på dagarna när vi är i Spanien och Portugal =) Pust... Som ni hör, full rulle!!

Ikväll har jag inte allt för många måsten i alla fall! Bussen är bortlämnad så den kan jag inte greja med, gammelhojen står till försäljning och träningen klarade jag av på förmiddagen, så ikväll ska jag göra ingenting och åka ut till Tuva och mysa lite! Sååå jag längtat efter de =) Vill även passa på att tacka Per- Allan för ett kul hojpass på förmiddagen!! Mer av det kommer det att bli =)

Taysons nya hundkoja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar