tisdag 10 april 2012

Sällskap

Idag blev det en tidig morgon med en tur ut till Almeco först och hämta bussen (som dem nu har skurit ut för rutorna i bak) och sen vidare med den in till Allehanda Glas i Uppsala. Nu sägs det att rutorna sitter i!! =) När den var klar tog Text & Dekor över bussen, så nu ska nya fina dekaler på! Därav att jag inte har sett rutorna ännu, men snart så =)

Idag har jag sällskap på jobbet. Min fotograf Matilda är här med en hjälpande hand. Nyss var hon och köpte fika åt oss =)

 Från i helgen när jag & Tyson tittade på när Matilda körde cross. Vart tog detta fina väder vägen?? Regnar ute nu =( Ska göra det till och från i flera dagar sägs de...

Han har verkligen funnit sin plats i buren. Tog ur den från bussen när jag skulle lämna iväg den och ställde in den i garaget så länge. Där har han legat många gånger sen dess =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar