söndag 29 april 2012

Spanien nästa!

Det var ett lyckat läger i Enköping igår. 14 tjejer var vi som körde hela dagen. Vi hann träna på mycket olika saker, bland annat några stockar som jag aldrig har provat förut, bara stått bredvid och blivit imponerad över andra som tagit sig över =) Denna gång var det min tur att ta mig över, kul! Så tack snälla Östra distriktet med Pärnan i spets och Vanja för en rolig dag. Medan jag hade roligt och körde hoj hela dagen var Krippe hemma och fixade det sista innan resan. Pappa var även med han också och kopplade in el så vi kan ha lyse och kylskåp på resan. Mamma fixade mat under dagen som vi kan ha med oss på resan. Vad skulle jag göra utan er?! Ett stort tack för all hjälp!!

Nu står vi i hamnen i Malmö och väntar på att få rulla på båten över till Travemunde. Resan ner hit har gått bra, och JA Malin, jag har sovit en liten stund... ;) Ska bli skönt att få sova ordentligt i natt på båten så vi orkar köra hela dagen i morgon. I morgon natt stannar vi längst vägen och sover någonstans. Det finns ingen vits att köra hela sträckan ner under måndagnatten, utan det är bättre att få sova då med så man orkar med racet i helgen =) Så i morgon väntar några härliga mil i bussen! Ha det så bra här hemma och håll nu tummarna för mig i helgen =) Jag försöker uppdatera under resans gång här på bloggen så mycket jag kan. Annars går det bra att följa tävlingen på www.enduro-abc.com.

 Tack snälla Vianor för att ni lagade pyspunkan i fredags med så kort varsel!
Nu sitter även sommarfälgarna på som kommer från Vianor, snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar