tisdag 25 augusti 2015

Fjädringstest

Nu börjar jag äntligen få till framgaffeln som jag vill ha den :) Härligt! Tack snälla Peter som har fixat å donat x antal gånger innan vi hittade rätt! Vilken skillnad det blev på kvällens körning. Även ett stort tack till pappa som har hjälp mig idag och ekrat om ett hjul! Dessutom kört hojen till mitt jobb när han var klar så jag kunde ut och testa när jag slutade jobba. Helt fantastiskt att ha så många hjälpande händer runt omkring sig när man verkligen behöver! På förmiddagen idag var jag till Akademiska sjukhuset i Uppsala på återbesök med axeln. Det såg bra ut och jag hade bra rörlighet med tanke på hur lång tid det har gått sen jag kraschade. Värken kunde sitta i upp till två månader till. Lite komiskt var det när jag skulle röntga axeln idag. Jag började fundera på vad dem höll på med när dem centrerade min högra axel. När jag insåg att dem var ute och cyklade sa jag att det var vänstra axeln som var trasig... Va? Fick jag till svar och så sprang dem in och kollade i datorn. Där stod det högra... Dem sa även att båda skulle röntgas, men inte för att dem inte trodde på mig... Eller hur tänkte jag ;) Kul och se uppe hos läkaren sen skillnaden mellan den högra och den vänstra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar