fredag 28 augusti 2015

Laddar

Det är dax igen för SM! Nu är vi uppe i Söderhamn. I morgon bitti 9:47 startar jag. Jag började dagen med lite ompyssling av musklerna runt axeln. Det är inte dåligt vad vissa muskler strejkar. Det tog tid att få det att släppa sist, men denna gången släppte det aldrig helt. Sedan for jag hem, kopplade på husvagnen och drog upp hit. Jag har gått en del och det är mycket sand och stalpigt. Ena provet går i stort sett bara på gräs, tills det är bortkört iaf :) På ett av proven har dem bökat till det lite med små backar upp och ner med bara en massa rullsten och fasta stenar. På det provet finns även stockarna och däcken som jag har lagt ut kort på. Det första provet vi kommer att köra börjar på gräs innan vi beger oss ut i sandstalpen och sedan en crossbana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar