måndag 24 augusti 2015

Massage

Det känns nästan som hemmabana på Lunda eftersom det är så pass nära hemifrån, trots att vi inte är där och tränar. Det märktes däremot längst banan. Jag fick många glada hejarrop och det uppskattas verkligen :) Flera av mina sponsorer var där och kikade. Riktigt kul att ha Per-Allan med under tävling igen. Tack till er alla som gör detta möjligt!! Jag var till kiropraktor.se i torsdags och han fick gå igenom axeln innan racet. Det var välbehövligt! Kände att jag var tvungen att göra de för axeln hade fått jobba mycket innan och jag var öm i musklerna. Det vart en enorm skillnad efteråt :) Idag har jag varit på massage och gått igenom axeln på nytt. Det fanns många goa punkter att trycka på... ;) Bilden är från depåplatsen i lördags. I bakgrunden står halva servicegänget, pappa och Per-Allan. Redan i helgen är det dax för SM igen. Denna gång uppe i Söderhamn, en tvådagarstävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar