onsdag 1 april 2015

Sveriges Radio

Det har varit tre hektiska dagar, men nu börjar lugnet infinna sig igen :) Givetvis har jag jobbat som vanligt, men sen har det varit en massa att fixa. I måndags besiktades ju hojen. Sen skulle jag hämta mina stövlar som har varit på omsulning och diverse andra stopp. Tog en tur till Kraftkällan när jag var klar. Jag var även en sväng till Peter Viberg och bytte en gaffelfjäder på hojen. Igår körde jag hoj och sen var jag tvungen att städa bussen och tvätta av den. Idag har jag varit hos sjukgymnasten på morgonen och sedan därifrån åkte jag till Sveriges Radio P4 Uppland och pratade i direktsändning. Alltid lika spännande när man inte vet frågorna innan ;) Efter jobbet följde Peter med mig ut på banan. Han ryckte ut som räddaren i nöden och hjälpte mig att ställa in fjädringen :) Tusen tack för de!! Sen hem och packa allt för att i morgon efter jobbet åka ner till Eksjö på träningsläger. Dessutom har det fixats en massa med papper på hojarna. Det är försäkringar, gröna kort med mera. Men nu så , nu är jag redo inför helgens äventyr! :) Kom hem ikväll och möttes av en kasse med lite godsaker. Tack Malin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar