måndag 6 april 2015

Smörgåsbord

Vi avslutade lägret igår med ett smörgårdsbord. Det innebär att vi fick välja själva vart vi ville åka. Jag valde att hålla mig vid extremprovet och i backarna, då det är det jag känner att jag behöver träna mest på. Vi började extremprovet med tidtagning. Efter det fick jag en uppgift att fokusera på som jag lyckades bra med. Sen var det på hela banvarvet igen och ta tider. Jag förbättrade mig en hel del :) Nästa pass körde jag i backarna. Vi körde i en riktigt klurig backe som avslutades med söndersvarvade rötter. Jag provade ett gäng gånger, men hade lite dåligt med fart och fastnade på rötterna. Man kunde "fuska" lite och runda ett par träd. Då kom jag upp utan problem, men då kom man inte riktigt i samma spår. Jag gav mig inte och fick vända gång på gång, men tillslut så!! Då var det en lycklig tjej på toppen :) En gång är ingen gång, så var tvungen att göra det en gång till och lyckades då med :) På fredagen kom jag upp en gång också, men det var innan det blev så sönderkört. Det var ett bra avslut på helgen! Foto: Vanja Kollmann och Reimander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar