torsdag 30 april 2015

Text & Dekor i Uppsala

Full fart framåt! Igår efter jobbet var jag upp till Vendel och gasade lite. Första varvet var fruktansvärt halt. Det gick bara på korsen och tvärsen hela tiden, efter regnet som kom under dagen. Till andra varvet när alla hade kört ett varv och rört runt på översta leran blev det mycket bättre. Tror varvtiden sjönk med flera minuter :) Sen blev det allt bättre hela tiden. Efteråt var det bara att ta rätt på lerhögen... Det tog nog lika lång tid att tvätta som att köra. Bussen stod jag också och tvättade i mörkret. I morse lämnade jag den hos Text & Dekor i Uppsala. De har åter igen gjort ett toppenjobb med min buss!! :) Tack snälla! Jag har även fått hjälp att hämta ett Kawasaki tält i Stockholm. Tack! Hur skulle jag hinna allt utan alla underbara människor som hjälper mig? Det betyder jättemycket! Hela eftermiddagen/kvällen har jag stått i garaget. Jag har bland annat klistrat på nya dekaler på hojarna från www.erdecal.se. Det blir riktigt snyggt! :) Tack Gabriell! Sen har det pysslats med lite av varje. Jag har fått hjälp att byta olja, oljefilter och hushållsbatteri i bussen. Som sagt, hade varit i stort sett omöjligt att hinna med allt själv! Det börjar närma sig på riktigt nu :) På lördag börjar vi resan ner till södra Spanien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar