söndag 12 april 2015

Mycket hojåkning :)

I lördags blev det växlande körning. Vi körde ett par olika grusbanor, en kortare sandbana och endurospår. Fantastiskt härligt område att köra på :) Vädret var riktigt härligt, så när jag kom hem fortsatte jag i trädgården och gick igenom lite reservdelar, kläder och annat som jag behöver fylla på i bussen. Idag blev det åkning på lite närmre håll i en sandgrop. Det passade bra med tanke på att det regnade. En intensiv bana, med en massa djupa stalp :) Jag drog i knät ganska ordentligt en gång så det smärtade till. Det hände ingenting tokigt som tur va! När jag kom hem igen fortsatte jag pysslandet. Eftersom vädret inte var på topp passade det bra att städa den inglasade altanen. Katterna hade boat bra där hela vintern så det fanns en del att städa kan man säga... Men nu är det äntligen gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar